Search
Close this search box.

Webinář – Pevné kousky ve stravě kojenců a batolat: Jak začít bezpečně a efektivně

9.11.2023 | 12:30 - 14:00

Cena: 290 

Délka přístupu: bez omezení

Není skladem

Zakoupit

5 Responses

  1. Děkuji mnohokrát za přínosný webinář. Odnesla jsem si mnoho užitečných a podrobných informací. Oceňuji časté opakování stran bezpečnosti, to je důležité připomínat. Pro příště bych doporučila, ať na Vás Radko lépe vidíme, ať jste na větší ploše spíše Vy (když jste i ukazovala kousky, struhadlo apod), než text/poznámky.
    Krásný den přeji, K

  2. Moc pěkný webinář plný ucelených informací. Velké plus k semináři bylo poskytnuté PDF, kam jsem si psala vlastní poznámky (moje nová „příloha“ do knížky). Rozhodně velmi přínosný i pro vlastníky knížky Jíme společně. Paní Radka vše k bezpečnosti velmi pěkně vysvětlila, což je za mě u BLW asi nejdůležitější aspekt. Webinář jsem bohužel nestihla živě, proto byla možnost zkouknutí záznamu záchrana. Doufám, že tímto seminářem to neskončilo a bude verze 2.0. Pěkný den. L.

  3. Dobry den, snazime se s pritelem pri krmeni dcery 9 mesicu praktikovat BLW v kombinaci s prikrmy ve sklenickach a nejak se v BLW nemuzeme „pohnout z mista“. Sice jsme absolvovali vas webinar i precetli knizku, ale stale nam neni jasna jedna vec 🙂 Stale jedeme pokrmy, ktere jdou rozmacknout mezi palcem a ukazovackem, tvarove neco jako hranolek, a nevime, kdy je bezpecny prechod na dalsi konzistence a tvary. Tedy zda byste nam prosim poradila, jak se ridit v posunu konzistenci (uplne mekke ke tvrdsim) a tvaru (hranolky, kosticky apod) vs. vek, uchopove dovednosti, zvykaci/ustni dovednosti.
    Napr. ve zname aplikaci solidstarts je prechod mezi tvary dan pouze vekem. To tedy, predpokladam, mysli pouze na uchopove dovednosti, ktere se priblizne v techto milnikach meni.
    Predem dekuji za odpoved. Klara

    1. Dobrý den, Kláro

      Děkuji za dotaz. Jak jsem zmiňovala ve webináři – ukazatelem toho, že se můžete posunout na další úroveň je, jak dítě zvládá kousky, které mu nabízíte momentálně. Praktický příklad: pokud se hodně dítě dáví na velmi zralém banánu, skoro rozvařené mrkvi, zralém avokádu nebo třeba i vařené bramboře, tak nemůžu přejít na další stupeň měkkosti. Jakmile bude toto zvládat, můžu pokročit z úplně měkkých potravin na ty malinko rezistentnější. Nicméně MINIMÁLNĚ dokud nemá dítě stoličky, musí jít vždy každá potravina/pokrm rozmáčknout mezi palcem a ukazováčkem. To k měkkosti.
      Tvary – můžete nabízet prakticky jakýkoliv tvar, který se dítěti bude dobře držet. V knize jsou příklady v receptech, ukázkách forem nabízení (hranolky, půlměsíčky, kostičky…). Toto záleží hlavně na „zručnosti“. Tedy jestli už dítě umí pinzetový úchop nebo používá jen dlaňový. Co se týče kulatých/oválných tam jsou pravidla jiná stran bezpečnosti.
      Doufám, že se mi podařilo odpovědět na Vaše otázky a máte v tom teď máte trochu jasněji.
      Užijte si společné stolování!

      R.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Máš dotaz?
Napiš mi